FANDOM

Opal Koboi
Opalkoboi1
Imię Opal
Nazwisko Koboi
Rodzina Ferall Koboi
Kolor oczu czekoladowobrunatne
Kolor włosów czarne
Występowanie Arktyczna Przygoda, Fortel Wróżki, Paradoks Czasu, Ostatni Strażnik

Opal Koboi - Genialna chochlicka przedsiębiorczyni i wynalazczyni. Zaaranżowała Powstanie Goblinów. Sklonowała się, by uciec z więzienia i usiłowała ujawnić ludziom Oazę. Odpowiedzialna za zamordowanie Komendanta Juliusza Bulwy. Miała wszczepiony ludzki gruczoł przysadkowy, aby produkował Ludzki Hormon Wzrostu (później usunięty). Młodsza wersja Opal przybyła za Kapitan Niedużą z przeszłości i obecnie jest na wolności w naszej linii czasu. Przyjmuje się, że spróbuje uwolnić siebie z więzienia i wrócić do własnego czasu. Opal jest w niespotykanej sytuacji zajmując jednocześnie pierwsze i drugie miejsce w SKR-owskim rankingu najbardziej niebezpiecznych przestępców. Sklasyfikowana jako wysoce inteligentna, zmotywowana i psychopatyczna.

Życiorys Edytuj

Jej rodzicami były zamożne chochliki ze Wzgórza Pryncypialności. W wieku dziesięciu miesięcy potrafiła samodzielnie chodzić, przed ukończeniem półtora roku opanowała pięćset słów, a przed swoimi drugimi urodzinami rozebrała swój pierwszy twardy dysk. Współpracowała z Wrzoścem Pałką i goblinami (choć oboje planowali je zdradzić), Mervallem i Descantem Sielawami, bliźniakami (było to bardziej wykorzystywanie), doktorem Giovannim Zito (mesmeryzacja), pewną włoską kobietą (podawała się za jej córkę, by uciec przed SKR), doktorem Hansem Schalke (za pomocą mesmeryzacji, choć ofiara była tego świadoma) oraz Pipem i Kipem (obaj zostali zamordowani, Kip przez Pipa, Pip przez Opal). Kilkukrotnie usiłowała przejąć władzę nad światem za pomocą różnych metod. Została umieszczona w specjalnie zabezpieczonej celi po próbie wyjawienia ludziom istnienia Oazy. Została z niej wypuszczona dopiero wtedy, gdy SKR zostało postawione przed wyborem zniszczenia Atlantydy a umieszczenia jej w rdzeniu reaktora. Dzięki temu była w stanie otworzyć starożytną Blokadę i uwolnić zaklętych wojowników. Ginie zabita przez Oro.

Występowanie Edytuj

Pojawiła się w następujących tomach: