FANDOM

Dwór fowlów
Winniczka
Kuchnia

Dwór Fowlów, zbudowany w XV wieku przez lorda Hugona Fowla wedle zaleceń Normanów, którzy nigdy nie pozwalali wrogowi się podkraść, dominował nad całą nizinną okolicą. Przez następne stulecia zamek rozbudowywano i przerabiano, aż stał się obszerną ziemiańską rezydencją, niemniej zawsze przywiązywano wielką wagę do bezpieczeństwa jego mieszkańców. Obecnie dwór otoczony był metrowej grubości murem, wyposażonym w najnowocześniejszy system alarmowy.

Przez wieki Fowlom udało się uchronić rodową siedzibę przed zniszczeniem. Przetrwała wojny, zamieszki oraz kilka inspekcji podatkowych. Majątek otaczał pięciometrowy kamienny mur z blankami, w którym zachowały się oryginalne przejścia i wieże strażnicze. 

W dworze toczyła się akcja "Artemisa Fowla", częściowo akcja "Kodu Wieczności", "Paradoksu Czasu" oraz "Ostatniego Strażnika, został odwiedzony w "Arktycznej Przygodzie", "Fortelu Wróżki, a także wspomniany w "Zaginionej Kolonii i "Kompleksie Atlantydy". Pojawił się także w krótkich opowiadaniach, znajdujących się w "Kartotece Artemisa Fowla".

PokójpracyA.Fowla

DFplany